…kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.
O wyborze MediaCom jako partnera do współpracy zdecydowała zaprezentowana strategia oraz zaproponowane warunki kosztowe – przyznaje Rafał Gontarz Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Netia S.A..
Zobacz również
Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Netia S.A. zajmował się Carat Polska, który również teraz został zaproszony do udziału w konkursie. Zaproszenia zostały skierowane także do Arena Media i Media Group.
MediaCom odpowiadać będzie za aktywność Netia S.A. w TV, radiu, prasie, OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe. Dwuletnia współpraca rozpocznie się jesienią tego roku.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]