Sztuka wizualna oparta na emocjach stworzonych przez muzykę. Zobacz spektakularny eksperyment Grolsch

Sztuka wizualna oparta na emocjach stworzonych przez muzykę. Zobacz spektakularny eksperyment Grolsch
Grolsch zaskoczył nowym wyzwaniem. Przekształcił emocje, jakie czujemy podczas słuchania muzyki w sztukę wizualną. Wynik jest spektakularny i pełen intensywnych kolorów!
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

W świecie, w którym jesteśmy coraz bardziej związani z technologią, zaczynamy coraz bardziej odłączać się od tego, kim jesteśmy. Zapominamy analizować rzeczy, które naprawdę się liczą. Wyzwanie Grolsch polega na ponownym odkrywaniu emocji i próbie zbliżenia konsumentów do swoich myśli i własnych emocji.

Muzyka daje nam możliwość pobudzenia się i sprawia, że będziemy bardziej przychylni dla własnych potrzeb. Niekonwencjonalne, kreatywne podejście do nowych rzeczy pokazuje, że jeśli zachowamy otwarty umysł i zostaniemy głodni świata, możemy wyjść z rutyny i eksperymentować z nowymi perspektywami wokół nas.

„Zbuduj swoją ciekawość” to świetny pomysł, o czym świadczy 150 000 opinii o eksperymencie, które zebrane zostały w komentarzach na Facebooku.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy nierówności i problemy społeczne można „przegadać” przy piwie? Może nie wszystkie, ale eksperyment Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. #OpenYourWorld.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się