Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sobotnia chóralna niespodzianka w Gliwicach

Sobotnie zakupy mogą zaskakiwać! Przekonali się o tym na własne uszy klienci Europy Centralnej, dla których chór „Klaster” przygotował w sobotę 9 września muzycznego flash moba.
O autorze
0 min czytania 2017-09-11

W sobotę o godz. 17:00 w pobliżu jednego wejść, artyści z chóru „Klaster” w niestandardowy sposób chcieli zachęcić mieszkańców Śląska do rozwoju muzycznych pasji. Zorganizowali w Europie Centralnej muzycznego flash moba. Podczas krótkiej prezentacji, zaaranżowanej w codzienne zakupowe sytuacje, można było usłyszeć m.in. „Tumekuja kuimba” – afrykański utwór w języku suahili ale także angielski „Early one moring” czy słowacki „Prsi, prsi”.

To nie pierwsza akcja promująca kulturę, jaka miała miejsce w Europie Centralnej. Wcześniej odbywały się tu m.in. flash moby organizowane przez Operę Śląską w Bytomiu czy koncerty chóralne. We wnętrzach centrum przy Pszczyńskiej 315 w Gliwicach rejestrowano także współczesną wersję obrazu „Uczta u Heroda” w wersji wideo przygotowana przez Lecha Majewskiego – reżysera filmowego i teatralnego pochodzącego z Katowic.