W sobotę o godz. 17:00 w pobliżu jednego wejść, artyści z chóru „Klaster” w niestandardowy sposób chcieli zachęcić mieszkańców Śląska do rozwoju muzycznych pasji. Zorganizowali w Europie Centralnej muzycznego flash moba. Podczas krótkiej prezentacji, zaaranżowanej w codzienne zakupowe sytuacje, można było usłyszeć m.in. „Tumekuja kuimba” – afrykański utwór w języku suahili ale także angielski „Early one moring” czy słowacki „Prsi, prsi”.
To nie pierwsza akcja promująca kulturę, jaka miała miejsce w Europie Centralnej. Wcześniej odbywały się tu m.in. flash moby organizowane przez Operę Śląską w Bytomiu czy koncerty chóralne. We wnętrzach centrum przy Pszczyńskiej 315 w Gliwicach rejestrowano także współczesną wersję obrazu „Uczta u Heroda” w wersji wideo przygotowana przez Lecha Majewskiego – reżysera filmowego i teatralnego pochodzącego z Katowic.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024