BDSKLEP.pl testuje influencer marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BDSKLEP.pl testuje influencer marketing

Bardzo Dobry Sklep po odświeżeniu strony internetowej i identyfikacji wizualnej przygotował nową strategię komunikacji. „Stawiamy na proste zakupy, które sprawiają radość, przyjemność i pozwalają na aktywne życie” - mówi o sobie i w ten sposób przedstawia się mediom i influencerom.

- Na przestrzeni ostatnich kilku lat zainteresowanie influencer marketingiem rośnie. To forma współpracy z markami, która coraz bardziej uzupełnia tradycyjne, powszechnie znane formy promocji, stwarza nowe możliwości – mówi Rafał Jackiewicz, Kierownik działu marketingu bdsklep.pl. – Nie pozostajemy bierni na zmieniające się trendy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wysyłka kreatywna, przygotowana przez bdsklep.pl we współpracy z agencją OS3, skierowana została do mediów branżowych oraz kobiecych.

Na www.bdsklep.pl znajdziemy bardzo szeroki asortyment produktów bio-eko, dlatego w sygnowanym jeżem pudełku znalazła się nieprzypadkowo woda kokosowa i belgijskie praliny. Paczki poza dziennikarzami dostali też influencerzy skupiający się na zdrowym stylu życia i parentingu. 

Wysyłka kreatywna miała za zadanie sprawdzić chłonność rynku na tego typu działania. Bardzo Dobry Sklep rozważa nawiązanie trwałej współpracy reklamowej z kilkoma kluczowymi internetowymi postaciami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij