Złoty Laur Konsumenta dla PizzaPortal.pl! Serwis zwyciężył w kategorii jedzenie online

PizzaPortal.pl, pierwszy w Polsce, działający od 2010 roku, serwis do zamawiania jedzenia przez Internet jest zwycięzcą tegorocznego plebiscytu Laur Konsumenta.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

Najwyższe, przyznane w kategorii Serwisy online – jedzenie na zamówienie – wyróżnienie dowodzi, że serwis cieszy się wielką popularnością wśród konsumentów korzystających z tego typu usług.

PizzaPortal.pl ma w swojej ofercie niemal 3000 restauracji zlokalizowanych w prawie 300 miastach w całej Polsce. Serwis oferuje każdy rodzaj kuchni: od najczęściej wybieranej kuchni włoskiej, przez potrawy polskie, amerykańskie, indyjskie czy specjały kuchni azjatyckiej i japońskiej.

Przyznane PizzaPortal.pl wyróżnienie jest dowodem, że dynamiczny rozwój serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej do zamawiania jedzenia przez Internet został zauważony i doceniony przez klientów. Na fakt ten wskazują również wyniki przeprowadzonego badania Serwisy online – jedzenie na zamówienie, według których aż 44% badanych oddało głos na PizzaPortal.pl.

– Dalszy rozwój serwisu, dodanie nowych funkcjonalności oraz stałe podnoszenie jakości obsługi to cele, które stawiamy przed sobą. Dostrzeżenie potencjału PizzaPortal.pl przez osoby na co dzień korzystające z serwisu jest dla nas dużych wsparciem i motywacją do dynamicznych zmian – mówi Bartosz Sala.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– PizzaPortal.pl nie jest jedynie pośrednikiem pomiędzy restauracjami a konsumentami. Dzięki bogatemu doświadczeniu i wsparciu inwestorów dynamicznie dążymy do bycia profesjonalnymi doradcami dla naszych partnerów oraz dostarczać im rozwiązania pomagające rozwijać ich biznes – dodaje Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

Szeroka oferta potraw z całego świata, obecność w prawie 300 miastach w całej Polsce oraz intuicyjny i prosty sposób zamawiania i płatności powodują, że PizzaPortal.pl jest obecnie jednym z najchętniej wybieranych serwisów do zamawiania jedzenia. Rosnąca liczba partnerów serwisu oraz zaangażowanie inwestorów sprawiają, że wiodąca pozycja na rynku zamawiania jedzenia przez Internet w najbliższym czasie będzie umacniana.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się