They.pl na podium EMEA Google Premier Partner Awards 2017

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
They.pl na podium EMEA Google Premier Partner Awards 2017

Agencja digital marketingu They.pl znalazła się wśród trzech najlepszych agencji marketingowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w kategorii Video Innovation Award.

W tym roku Google docenił aż 4 kampanie zrealizowane przez zespół agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

7 września podczas uroczystej gali w Dublinie ogłoszono laureatów prestiżowego konkursu Google Premier Partner Awards 2017. Kampanie wideo zrealizowane przez They.pl dla marek Candy i Hoover znalazły się wśród trzech najlepszych w kategorii Video Innovation Award. They.pl to jedna z 13 agencji w Europie, która otrzymała to wyróżnienie.

Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie pokazuje, jak efektywnie przebiega współpraca między naszą agencją a klientem, który nam zaufał. To właśnie dzięki temu zaufaniu mogliśmy w pełni wykorzystać doświadczenie naszych specjalistów i kompetencje całego zespołu. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny, o czym świadczą nasze poprzednie nagrody, udało nam się przygotować i zrealizować innowacyjną kampanię, która realnie przełożyła się na zwiększenie sprzedaży i wzrost biznesu klienta oraz została doceniona w branży reklamowej – ocenił Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.

Z agencją They.pl współpracujemy już drugi rok. W tym czasie razem zrealizowaliśmy wiele bardzo ciekawych projektów, które przyniosły firmie Candy Hoover Polska wymierne efekty. W naszej współpracy z agencją They.pl cenię przede wszystkim kreatywność, doświadczenie i zaangażowanie zespołu. Cieszymy się, że to właśnie kampania zrealizowana dla obydwu naszych marek Candy i Hoover została doceniona przez Google – podkreśla Joanna Kubiak, Marketing Manager Candy Hoover Polska Spółka z o. o.

They.pl zdobył nominacje w 4 kategoriach: Video Innovation Award, Mobile Innovation Award, Display Innovation Award oraz Growing Businesses Online Award. W konkursie mogły wziąć udział agencje posiadające status Google Partner Premium. Zdobycie certyfikatu Partnera poprzedzają egzaminy potwierdzające kwalifikacje z obszaru wykorzystania narzędzi Google.

Niemiernie cieszy nas wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, które stanowi potwierdzenie jakości osiąganych przez nas wyników. Kampanie wideo prowadzone dla firmy Candy Hoover Polska Sp. z o. o. okazały się ogromnym sukcesem i zrealizowały cel biznesowy, czyli zwiększenie sprzedaży produktów przez sieci partnerów. Skutecznie konkurowaliśmy z największymi graczami RTV/AGD na polskim rynku oraz osiągnęliśmy efekt synergii kampanii online i działań w telewizji – podsumował Mikołaj Salecki, Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl. 

28 września agencja They.pl będzie reprezentować Europę, Bliski Wschód i Afrykę na gali Google w Nowym Jorku. Wyróżnienie w konkursie to kolejny sukces agencji They.pl w tym roku. Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives w kategorii Open.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij