Amerykański Instytut w chorwackim Zagrzebiu umieścił na swoim Facebooku zdjęcie swojego nowego billboardu. Widnieje na nim wizerunek Pierwszej Damy, a billboard okrasza hasło „wyobraź sobie, jak daleko możesz zajść, znając choć trochę język angielski”. Hasło nawiązuje do tego, że Melania Trump mówi po angielsku, ale słychać w jej głosie silny wschodnioeuropejski akcent.
Para prezydencka najwyraźniej nie polubiła nowej kampanii Instytutu, ponieważ prawnik Pary skontaktował się z pomysłodawcami kampanii, aby Ci usunęli billboardy z ulic, jak również z profilu na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ivis Buric, rzecznik Amerykańskiego Instytutu, przeprosiła za reklamy – “Bardzo nam przykro, że billboardy zostały źle zrozumiane. Nie miały na celu wyśmiewać pierwszej damy. Miały być czymś pozytywnym, aby pokazać ją jako wzór”.