Inteligentny chatbot dla Peugeot

Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Funkcjonalność chatbota doskonale odpowiada głównemu hasłu kampanii prowadzonej dla nowego Peugeot 308, które brzmi „Spotęgowana technologia”.

Chatbot pełni funkcję doradczą dla użytkowników, a jego wykorzystanie ma na celu identyfikowanie potrzeb klienta, udzielanie informacji o modelu 308 i jego parametrach technicznych, wykonywanie symulacji kosztów zakupu auta oraz zapisów na jazdy próbne. Dzięki algorytmom sztucznej inteligencji bot uczy się coraz lepiej rozumieć intencje swoich rozmówców oraz dopasowywać odpowiedzi do różnej formy zadawanych pytań.

− W dzisiejszych czasach to klient decyduje o formie komunikacji z marką oraz to on wybiera, co jest dla niego ważne z perspektywy produktu. Wierzymy, że sztuczna inteligencja jest przyszłością marketingu. Technologie takie jak chatboty mogą wesprzeć nas w tworzeniu naprawdę znaczących, spersonalizowanych relacji pomiędzy marką Peugeot a jej klientami – powiedział Sławomir Kochański, Head of Digital w Peugeot Polska.

Koncept kreatywny chatbota stworzyły agencje Havas Warsaw oraz 18 Havas Warsaw, która jednocześnie jest odpowiedzialna za wdrożenie technologiczne przy wsparciu jednostki Ecselis, specjalizującej się w zakresie analityki i optymalizacji w mediach digitalowych oraz startupu Wandlee, który odpowiada za stronę programistyczną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działanie chatbota można wypróbować, klikając w link.

Słuchaj podcastu NowyMarketing