Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza kolejna edycja Cannes Lions Creative PR Meeting

Już po raz siódmy, w Warszawie i Poznaniu, odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, z komentarzem najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-10-02

Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.

Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.

„AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.

Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.

Organizatorem jest również Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Cannes Lions Creative PR Meeting

Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design

Prelegenci:

dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”

Przemysław Jędrowski – Dyrektor marketingu VOX

Patroni medialni wydarzenia w Poznaniu: Gazeta Wyborcza Poznań, epoznan.pl, WTK, Freshmag, Radio Afera

Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy

Prelegenci:

Grzegorz Wierchowiec – Założyciel i Partner Zarządzający w Monitoring Kulturowy – www.monitoringkulturowy.pl

Tomasz Wygnański – Redaktor naczelny Media & Marketing Polska

Patroni medialni wydarzenia w Warszawie: Radio Kampus, Głos Mordoru

Patroni medialni: Marketing przy kawie, PRoto, Marketing w Praktyce, MMP Media i Marketing, Nowy Marketing

Partnerzy: AMS, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Marzyciele i Rzemieślnicy, Concordia Design, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Wydział Nauk Społecznych UAM, School of Form, VOX, monitoringkulturowy.pl, marka Książęce