Twarzą zaplanowanych przez agencję działań został Andrzej Bargiel – pierwszy człowiek, który odważył się zjechać z wierzchołka Broad Peak na nartach. BOLS Platinum Magma to już czwarta obok Żubrówki Białej, Żubrówki Czarnej oraz Żubrówki Bison Grass, marka z portfolio tego Klienta pod opieką K2.
Nowa, filtrowana skałą wulkaniczną wersja Bolsa, trafi na sklepowe półki już w październiku. Komunikację nowego produktu CEDC otwiera rozpoczynająca się 23 października aktywacja konsumencka – „Wyprawa Magma”, która jest kolejnym elementem znanej już platformy „Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.” Główną nagrodą w konkursie jest wyprawa na Islandię, której przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – biegacz górski i himalaista, trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w generalnej klasyfikacji pucharu świata, rekordzista świata w biegu na Elbrus.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
K2 powierzono przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych, obsługę social mediów (Facebook, Instagram) oraz stworzenie dedykowanej strony na Facebooku. Zakup kampanii w mediach społecznościowych powierzono agencji mediowej K2 Media.
CEDC International Sp. z o.o. to jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie. W Polsce CEDC oferuje m.in. wódki: Żubrówka, Bols Platinum, Soplica, Absolwent i Żytniówka. Z agencjami z grupy K2 firma współpracuje od połowy 2016 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024