Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czysta podłoga i bezpieczny dom od Kärcher

Pod koniec października marka Kärcher rozpoczęła kampanię w placówkach grupy Lux – Med. oraz grupy Medicover. Kampania ma charakter edukacyjno-reklamowy, gdzie zaprezentowany jest mop elektryczny Kärcher FC 5.
O autorze
0 min czytania 2017-10-24

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom jak ważne jest zachowanie wysokiego stopnia czystości podłóg w domu. Na tych powierzchniach mogą gromadzić się niebezpieczne zarazki, dlatego odpowiednie ich czyszczenie jest bardzo ważne.

Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych przychodni medycznych grupy Lux-Med i grupy Medicover w formie emisji animowanych spotów reklamowych na ponad 320 nośnikach LCD. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwością i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca. 

Realizacja oraz wybór mediów firma Kärcher. Realizacja Agencja Reklamowa BE Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj