Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
O autorze
1 min czytania 2017-10-31

Celem zawartej umowy jest oferowanie klientom kompleksowych wdrożeń z zakresu CRM ze szczególnym uwzględnieniem całego spektrum procesów marketingowych, analizy danych oraz zagadnień związanych z obsługą klienta.

– „Wspólna oferta to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy liczą obecnie nie tylko na sprawne wdrożenia nowego systemu informatycznego, ale także na wsparcie w zakresie biznesowego wykorzystania posiadanej technologii. Połączenie całego wachlarza usług reklamowo-marketingowych Grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach której działa Hypermedia, z możliwościami platformy CRM od bpm’online zapewni rozwiązania, na których nasi Klienci będą mogli budować swoją przewagę konkurencyjną” – podkreśla zalety nowej oferty Agnieszka Jaworska, Business Consulting Unit Director w Hypermedia – linked by Isobar.

– „Cieszymy się, że to właśnie spółka Hypermedia – linked by Isobar została naszym partnerem strategicznym. Razem będziemy mogli zapewnić naszym klientom kompleksową i efektywną obsługę w świecie, w którym pozyskiwanie i właściwa analiza danych decydują o tempie rozwoju biznesu.” – dodaje Alex Donchuk, Global Channel Director w bpm’online.

Obecnie rola systemów CRM stale zyskuje na znaczeniu. Firmy są coraz bardziej świadome, że oprócz wdrożenia systemu typu Customer Relationship Management należy pracować nad strategią komunikacji z klientami. Kluczowe staje się w tym zakresie właściwie rozpoznanie potrzeb, a także dostosowanie form komunikacji oraz dialogu do profilu i aktualnych potrzeb konsumenta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wiele firm rozważa wdrożenie lub doskonalenie posiadanych już rozwiązań. Eksperci z Hypermedia – linked by Isobar przygotowali rozwiązanie – CRM Maturity Model pozwalające firmom zdiagnozować etap rozwoju w tym zakresie. Na stronie www.crmmaturitymodel.pl każda firma może sprawdzić poziom rozwoju swojej organizacji w obszarze CRM oraz skontaktować się z ekspertem, by omówić wyniki badania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing