Kreacja kampanii Tymbarku od K2 Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kreacja kampanii Tymbarku od K2 Media

Agencja K2 Media stworzyła kreację do kampanii digitalowej Tymbarku, promującej 3 smaki nektarów do picia: czarną porzeczkę, czarną porzeczkę z bananem oraz czarną porzeczkę z mango.

Zaprojektowane na potrzebę kampanii, humorystyczne, rysunkowe owoce są odzwierciedleniem promowanych smaków i pokazują, że wspieranie zdrowia i wigoru jest - wbrew pozorom - bardzo proste.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W wyniku wygranego przetargu K2 Media realizuje najnowszą kampanię digitalową Tymbarku, odpowiadając za kreację i egzekucję zaplanowanych działań. Bohaterami kampanii są stworzone przez K2 Media rysunkowe, sympatyczne owoce, które uosabiają zdrowie, siłę i witalność, czyli największe korzyści płynące ze spożywania owoców czarnej porzeczki, pełnych witaminy C. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe oraz soki marchewkowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij