UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną dla marki WINIARY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną dla marki WINIARY

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Smak na jesienne nagrody”. Akcja organizowana jest w sklepach sieci Biedronka.

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 2 a 29 listopada 2017 roku, a obejmują one produkty marki Winiary. Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Biedronka, należy jednorazowo kupić produkty WINIARY biorące udział w loterii za min. 10 zł, wysłać SMS pod numer 70866, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT). Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do wygrania w loterii jest 2400 kart na zakupy w sieci sklepów Biedronka o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem samochodów marki Peugeot 2008, spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń. Losowane będzie aż 10 samochodów!

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży sieci sklepów Biedronka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij