Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska.

Marka Plush, aby wzbogacić komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych, uruchomiła chatbota działającego w natywnej aplikacji Facebooka - Messengerze. Fani marki, pochodzący głównie z tzw. pokolenia Z, komunikują się w mediach społecznościowych głównie za pomocą video. Bardzo popularne są również pośród nich memy. Te trendy odzwierciedla styl komunikacji wykorzystany w chatbocie zaprojektowanym dla marki Plush. To nie pierwsze wykorzystanie przez markę tej formy komunikacji brand hero z fanami. W ramach działań prowadzonych we współpracy z Sucharem Codziennym również wykorzystywana była ta forma komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Vizeum współpracuje z Grupą Cyfrowy Polsat, właścicielem marki Plush, od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe dla marek Plus, Plush, Cyfrowy Polsat, ipla, Telewizji Polsat oraz SmartDOM.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij