Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska.
O autorze
0 min czytania 2017-11-07

Marka Plush, aby wzbogacić komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych, uruchomiła chatbota działającego w natywnej aplikacji Facebooka – Messengerze. Fani marki, pochodzący głównie z tzw. pokolenia Z, komunikują się w mediach społecznościowych głównie za pomocą video. Bardzo popularne są również pośród nich memy. Te trendy odzwierciedla styl komunikacji wykorzystany w chatbocie zaprojektowanym dla marki Plush. To nie pierwsze wykorzystanie przez markę tej formy komunikacji brand hero z fanami. W ramach działań prowadzonych we współpracy z Sucharem Codziennym również wykorzystywana była ta forma komunikacji.

Vizeum współpracuje z Grupą Cyfrowy Polsat, właścicielem marki Plush, od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe dla marek Plus, Plush, Cyfrowy Polsat, ipla, Telewizji Polsat oraz SmartDOM.