Starcom zwycięzca przetargu USP Zdrowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom zwycięzca przetargu USP Zdrowie

Warszawa 6 czerwca 2013 r. – Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Zwycięzcą przetargu został Starcom, który pracuje dla USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 r.

Kilkuetapowy przetarg rozpoczął się w marcu br. Oprócz Starcomu zaproszono do niego trzy inne agencje mediowe: Carat Polska, PHD oraz Maxus. Oferty agencji oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu, warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. Do finałowych rozmów zaproszony został Carat oraz Starcom, którego oferta po kolejnych etapach negocjacji uznazna została za najlepszą. Tym samym Starcom pozostaje strategicznym partnerem USP Zdrowie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Przetarg dotyczył obsługi mediowej, ale zgodnie z aktualnymi trendami w branży reklamowej, pozwolił agencjom wykazać się znacznie szerszymi kompetencjami: podejściem do zintegrowanej komunikacji, znajomością interaktywnych kanałów komunikacji, analityką i badaniami.– mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca Starcomu.

W procesie przetargowym firmie USP Zdrowie doradzała firma audytorska IAM. Starcom pracuje z USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 r. i oprócz strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów realizuje dla tego klienta również zaawansowane projekty badawcze i analityczne (agencja Quest), planuje komunikację w mediach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij