Ostoya wprowadza na rynek autorską zimową edycję limitowaną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ostoya wprowadza na rynek autorską  zimową edycję limitowaną

Z okazji zbliżającego się sezonu świątecznego wódka Ostoya przygotowała dla konsumentów wyjątkową, nową edycję limitowaną tego trunku. Marka oferuje ten sam doskonały smak w unikalnej, granatowej butelce prezentującej nocny krajobraz Bieszczad pokrytych śniegiem.

Ostoya w tym eleganckim opakowaniu to świetny pomysł na nietuzinkowy prezent dla miłośników trunków najlepszej jakości. Premiera zimowej edycji wsparta jest kampanią promującą w prasie o zamkniętej dystrybucji oraz reklamą handlową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ostoya to polska wódka z kategorii top premium, którą wyróżnia lokalne pochodzenie. Jej jedwabiście gładki smak rodzi się tylko w jednej, lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad. Tam bowiem z troską o otaczającą naturę dojrzewają szlachetne, odporne na surowy klimat, polskie odmiany pszenicy, z której wytwarzana jest wódka Ostoya. Wizerunek Bieszczad na każdej butelce podkreśla regionalną naturę produktu.

- Okres świąteczno-karnawałowy to szczyt sezonu sprzedażowego napojów wysokoprocentowych. Dwa główne cele zakupowe w tym czasie to świąteczne prezenty i celebracja nowego roku. Limitowana edycja zimowej butelki wódki Ostoya to oryginalna propozycja odpowiednia na obie te okazje - komentuje Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

Zaledwie w ciągu 2 lat od pojawienia się marki na rynku, Ostoya aż 11 razy została nagrodzona na międzynarodowych, prestiżowych konkursach. Jury składające się z uznanych ekspertów m.in. z Berlina, Chin czy San Francisco potwierdziło najwyższą jakość wódki Ostoya i doceniło jej unikalny smak, a także design butelki. Marka odnotowuje spektakularne wyniki sprzedażowe z wolumenowym przyrostem na poziomie 29% w ostatnim roku. W tym czasie cały rynek top premium clear wzrósł o 11%*.

* Źródło: *Wyborowa S.A., Pernod Ricard za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, kategoria: wódka, segmenty cenowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij