93% przedstawicieli stwierdziło, że forma prezentacji, jaką wymusza stosowanie rozwiązań CLM, wymaga znacznie lepszego przygotowania do wizyty niż forma klasyczna – ulotka. Dzięki temu jakość wizyty znacząco wzrasta, a przedstawiciel jest traktowany przez lekarza jako partner. Aż 86% ankietowanych lekarzy potwierdziło, iż ta forma wizyty pozwala znacznie lepiej zapamiętać przekazywane przez przedstawiciela informacje.
Badanie dowiodło również, iż większość menedżerów zauważa znaczne oszczędności związane z przejściem z klasycznych działań opartych na dystrybucji ulotek na działania interaktywne, wykorzystujące spersonalizowane prezentacje na urządzeniach przenośnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pośrednią korzyścią wdrażania systemu CLM okazała się niezwykle silna integracja Przedstawicieli Medycznych z menedżerami odpowiedzialnymi za projekt. Dzięki zaangażowaniu obu grup w proces przygotowania odpowiedniej prezentacji, Przedstawiciele chętniej wykorzystywali w swojej pracy otrzymane narzędzie.
Badanie przeprowadzono na grupie 513 lekarzy oraz niespełna 100 osobowej grupie przedstawicieli medycznych i menedżerów. Na podstawie zebranych danych powstał raport, który potwierdził przypuszczenia Active Pharma na temat wartości, jakie wnosi do pracy przedstawicieli medycznych system CLM.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing