Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi

Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi

Bajkowa, czarująca i poruszająca. Brytyjska sieć sklepów Debenhams w kilka dni poruszyła ponad 2 miliony widzów na całym świecie. Wszystko za sprawą atmosfery, śniegu i absolutnie nowej, aktualnej, świątecznej wersji Kopciuszka.

W dobie mediów społecznościowych chcąc promować usługę, firmę, produkt korzystamy na potęgę z możliwości internetowych hasztagów, udostępnień i mocy użytkowników online. Na potrzeby świątecznego buzzu marka stworzyła postać rudowłosej dziewczyny, która w biegu zgubiła pantofelek – wszystko po to, żeby elegancki przystojniak mógł ją znaleźć. Przecież takich historii oczekujemy przed świętami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mężczyzna uruchamia moc mediów społecznościowych. W miłosna grę angażują się internauci, dziennikarze, by używając spersonalizowanego hasztagu, znaleźć kobietę. Końcówkę warto obejrzeć samemu ;)

PS

To nie pierwsza reklama świąteczna opublikowana w tym roku. Choć do świąt jeszcze daleko, marki prześcigają się w pomysłach, by podbić serca internautów.

W tym roku John Lewis zawczasu opublikował reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. W tym roku brand wzrusza, bawi i urzeka bajkowym klimatem. Poznajcie przygodę chłopca i jego “chrapiącego” przyjaciela!

PS2

Przygoda i miłość w pociągu? Podobny motyw mogliśmy obejrzeć w reklamie Lacoste, w której bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij