TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi

Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi
Bajkowa, czarująca i poruszająca. Brytyjska sieć sklepów Debenhams w kilka dni poruszyła ponad 2 miliony widzów na całym świecie. Wszystko za sprawą atmosfery, śniegu i absolutnie nowej, aktualnej, świątecznej wersji Kopciuszka.
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

W dobie mediów społecznościowych chcąc promować usługę, firmę, produkt korzystamy na potęgę z możliwości internetowych hasztagów, udostępnień i mocy użytkowników online. Na potrzeby świątecznego buzzu marka stworzyła postać rudowłosej dziewczyny, która w biegu zgubiła pantofelek – wszystko po to, żeby elegancki przystojniak mógł ją znaleźć. Przecież takich historii oczekujemy przed świętami.

Mężczyzna uruchamia moc mediów społecznościowych. W miłosna grę angażują się internauci, dziennikarze, by używając spersonalizowanego hasztagu, znaleźć kobietę. Końcówkę warto obejrzeć samemu 😉

PS

To nie pierwsza reklama świąteczna opublikowana w tym roku. Choć do świąt jeszcze daleko, marki prześcigają się w pomysłach, by podbić serca internautów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku John Lewis zawczasu opublikował reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. W tym roku brand wzrusza, bawi i urzeka bajkowym klimatem. Poznajcie przygodę chłopca i jego “chrapiącego” przyjaciela!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przygoda i miłość w pociągu? Podobny motyw mogliśmy obejrzeć w reklamie Lacoste, w której bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się