TBWA \ TEQUILA ponownie dla Durex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TBWA \ TEQUILA ponownie dla Durex

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA odpowiada za przeprowadzenie na polskim rynku globalnej akcji dla marki Durex, należącej do koncernu Reckitt Benckiser. Celem kampanii Durex Eksperyment, która rozpoczęła się 3 czerwca, jest poprawa jakości współżycia tysięcy par na całym świecie.

Durex Eksperyment to globalna akcja organizowana w 30 krajach świata. Projekt rozpoczął się od międzynarodowej rekrutacji par, które zostaną zaproszone do Akademii Kochanków Durex w Wenecji. Na czas trwania akcji staną się oni ambasadorami swoich krajów, którzy tydzień po tygodniu będą odkrywać tajemnice udanego życia seksualnego. Aby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na www.durexperiment.com/pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację, dzięki której możliwe będzie mierzenie, ocenianie i śledzenie poziomu satysfakcji seksualnej. Eksperymenty dostępne w aplikacji mają za zadanie pokazać, że udany seks nie dotyczy tylko fizyczności, ale także sfery emocjonalnej. Zebrane dane pozwolą marketerowi stworzyć globalną mapę miłości, wskazującą, gdzie oraz kiedy zadowolenie ze współżycia jest największe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij