Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cartoon Network i twórcy Minecrafta łączą siły w specjalnym odcinku „Pory na przygodę”

Cartoon Network i Mojang kontynuują współpracę przy bijącej rekordy popularności produkcji „Pora na przygodę” oraz światowym fenomenie - grze Minecraft. Po udanym wprowadzeniu „Andventure Time Minecraft Mashup” na PC, konsole i urządzenia mobilne, przyszedł czas na realizację specjalnego...
O autorze
1 min czytania 2017-11-20

…stylizowanego na Minecraft odcinka przygód Finna i Jake’a.

W odcinku zatytułowanym „Diamonds and Lemons” Finn i jego przyjaciele będą przeżywać wzloty i upadki w nowej, fantastycznej wersji Krainy Ooo. Premierę specjalnego odcinka zapowiedziano na lato przyszłego roku.

Fani „Pory na przygodę” i członkowie społeczności Minecrafta będą mieli możliwość zapoznania się z pierwszymi materiałami na temat nowego odcinka w najbliższą sobotę, 18 listopada, podczas imprezy MINECON. Live stream z corocznego święta Minecrafta będzie dostępny od godziny 6:00 czasu polskiego pod adresem minecraft.net/minecon. Materiał będzie można zobaczyć również na kanale YouTube Cartoon Network i w mediach społecznościowych po zakończeniu MINECON.

Nagrodzona Emmy i Peabody Award „Pora na przygodę” to serial animowany o przygodach Finna i Jake’a, dwójki bohaterów przemierzających mistyczną Krainę Ooo i napotykających na swojej drodze jej kolorowych mieszkańców. Najlepsi przyjaciele zawsze znajdą sposób na to, by znaleźć się w centrum wydarzeń. Finn, nieroztropny dzieciak z superczapką i Jake, zadziorny pies z wielkim sercem, mogą na sobie polegać w każdej sytuacji. Twórcą „Pory na przygodę” jest Pendleton Ward, za produkcję odpowiada Cartoon Network Studios.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj