Przybyszewski, Makowska i Alonso oraz kolejnych 17 osób dołączają do platformy Brand New Galaxy

Do powstałej w październiku 2017 roku platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy właśnie dołączyli kolejni specjaliści.
O autorze
2 min czytania 2017-11-21

Od początku listopada w spółkach skupionych wokół BNG nowe stanowiska objęli m.in.: Kamil Przybyszewski (jako Client Service Director Pathfinder 23 – poprzednio Business Director Saatchi & Saatchi IS), Natalia Makowska (jako Account Director Life on Mars – poprzednio Account Director OS3) oraz José María Alonso (jako E-retailers Operations Lead Pathfinder 23 – poprzednio E-Commerce Manager LATAM Saatchi & Saatchi IS).

Bardzo się cieszę, że do Galaktyki dołączają kolejne tak utalentowane i doświadczone osoby. To dowód na to, że w bardzo krótkim czasie udało nam się stworzyć fantastyczne miejsce pracy, które staje się wyborem specjalistów z wielu uzupełniających się dziedzin – komentuje Olga Adamkiewicz, CEO Brand New Galaxy.

Pathfinder 23 to miejsce jedyne w swoim rodzaju, w którym globalny biznes i międzynarodowa skala przenikają się z kreatywną atmosferą, typową dla środowiska start-up’owego – komentuje Przybyszewski.

Kamil Przybyszewski, jako Client Service Director w Pathfinder 23 będzie wykorzystywał swoje bogate doświadczenie w tworzeniu globalnych serwisów, które zdobywał pracując m.in. w Panamie czy USA. Przed dołączeniem do PF23, przez ponad 3 lata zajmował stanowisko Business Directora w Saatchi & Saatchi IS, gdzie współtworzył globalne huby digitalowo i E-commerce oraz zarządzał ponad 40 osobowym zespołem realizującym projekty na szczeblu międzynarodowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do Life on Mars przyciągnęła mnie wizja, współtworzenia kompetencji kreatywnych w ramach Brand New Galaxy. Jestem przekonana, że dzięki platformowemu podejściu stworzymy nową, dynamiczną jakość na rynku komunikacji – dodaje Natalia Makowska, Account Director Life on Mars. 

Przez ostatni rok Makowska związana była z agencją OS3, gdzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem pracującym dla grupy TVN oraz AA Cosmetics. Wcześniej, w agencjach: Brain, Interactive Solutions, DDB oraz BBDO pracowała dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Amrest, Leroy Merlin, Procter&Gamble, PKO Bank Polski, Philips, Mars, czy Pepisco. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Pathfinderze 23 ujęła mnie jego niesamowita energia oraz ludzie, którzy za tym pomysłem stoją. Praca w tak twórczym i innowacyjnym zespole to duże wyzwanie, ale także czysta przyjemność i mnóstwo dobrej zabawy – dodaje José María Alonso, E-retailers Operations Lead Pathfinder 23.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jose to manager, z wieloletnim doświadczeniem na wielu dyrektorskich stanowiskach, które zdobywał pracując w największych korporacjach o międzynarodowym zasięgu. Bezpośrednio przed Pathfinderem 23 Jose kierował w Saatchi & Saatchi IS wdrażaniem strategii E-Commerce na rynkach Ameryki Południowej.

W sumie w Brand New Galaxy w listopadzie nowe stanowiska obejmie 20 osób. Spółki wzmocnią kolejni specjaliści, m.in.: Marlena Stasiak (jako Senior Account Manager Pathfinder 23 – poprzednio Account Manager w Saatchi & Saatchi IS), Konrad Żmuda-Trzebiatowski (jako E-Commerce Activations Planner – poprzednio eRetailer Manager Saatchi & Saatchi IS), Jan Grodecki (jako Strategy Consultant Spacecamp – poprzednio Senior Strategic Planner Saatchi & Saatchi IS), Aleksandra Burzych (jako Project Lead Spacecamp – poprzednio Account Director Saatchi & Saatchi IS), czy Joanna Pawlik (jako Project Lead Spacecamp – poprzednio Account Supervisor Saatchi & Saatchi IS).

Obecnie w ramach BNG pracuje ponad 90 osób. Kolejne mają dołączyć w grudniu 2017 roku.