LS Performance buduje zaplecze zagranicznych partnerów

Komórka LS Performance należąca do Lemon Sky wymienia się wiedzą w gronie międzynarodowych partnerów Yamondo. W kwietniu odbyła się globalna konferencja w Pekinie na temat SEM i performance marketingu. W maju 2013 w Londynie doszło do spotkania marketerów stowarzyszonych w Yamondo firm.
O autorze
1 min czytania 2013-06-05

W dniach 23-28 kwietnia br. podczas trzeciego już spotkania partnerów międzynarodowego niezależnego stowarzyszenia Yamondo – the Global Alliance Performance spotkali się w Chinach partnerzy z Polski (Lemon Sky), Czech, Włoch, Francji, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Chin, Turcji i Holandii. Podczas tygodnia prezentacji poruszone zostały kwestie m.in. marketingu w wyszukiwarkach w konkretnych regionach. Duży nacisk położono na analizę rosyjskiej wyszukiwarki Yandex oraz chińskiej Baidu, które wciąż rosną w siłę, pokonując od dawna rosyjski i chiński Google. Podczas dnia otwartego w spotkaniu uczestniczyło ponad 200 osób.

LS Performance część swojej strategii opiera właśnie na współpracy z zagranicznymi partnerami. Oprócz realizacji działań w Google, angażujemy się w partnerstwo z takimi wyszukiwarkami jak Baidu i Yandex.. Międzynarodowe spotkanie w Chinach zaowocowało przede wszystkim bardzo żywą dyskusją na temat potencjału międzynarodowego chińskiej przeglądarki Baidu, która obecnie posiada tam ponad 70% udziału w rynku. – mówi Daniel Świątkowski, Performance Marketing Director w LS Performance.

Drugie spotkanie Yamondo w Londynie w ostatnim tygodniu maja 2013 r. poświęcone zostało planom marketingowym stowarzyszenia i sposobom wykorzystania potencjału wiedzy międzynarodowych partnerów. W wyniku rozmów stworzono wstępny plan wymiany wiedzy m.in. w postaci badań i publikacji obrazujących rynek reklamy w wyszukiwarkach na rynku amerykańskim, europejskim oraz bliskiego i dalekiego wschodu. W londyńskim spotkaniu wzięli udział marketerzy z Polski, Wielkiej Brytani, Niemiec, Chin, Włoch, Czech i Francji.

Dzięki międzynarodowemu partnerstwu Yamondo LS Performance jest w stanie realizować kampanie na zagranicznych rynkach, co niewątpliwie daje szansę polskim eksporterom i firmom działającym poza Polską.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj