LS Performance buduje zaplecze zagranicznych partnerów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LS Performance buduje zaplecze zagranicznych partnerów

Komórka LS Performance należąca do Lemon Sky wymienia się wiedzą w gronie międzynarodowych partnerów Yamondo. W kwietniu odbyła się globalna konferencja w Pekinie na temat SEM i performance marketingu. W maju 2013 w Londynie doszło do spotkania marketerów stowarzyszonych w Yamondo firm.

W dniach 23-28 kwietnia br. podczas trzeciego już spotkania partnerów międzynarodowego niezależnego stowarzyszenia Yamondo – the Global Alliance Performance spotkali się w Chinach partnerzy z Polski (Lemon Sky), Czech, Włoch, Francji, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Chin, Turcji i Holandii. Podczas tygodnia prezentacji poruszone zostały kwestie m.in. marketingu w wyszukiwarkach w konkretnych regionach. Duży nacisk położono na analizę rosyjskiej wyszukiwarki Yandex oraz chińskiej Baidu, które wciąż rosną w siłę, pokonując od dawna rosyjski i chiński Google. Podczas dnia otwartego w spotkaniu uczestniczyło ponad 200 osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

LS Performance część swojej strategii opiera właśnie na współpracy z zagranicznymi partnerami. Oprócz realizacji działań w Google, angażujemy się w partnerstwo z takimi wyszukiwarkami jak Baidu i Yandex.. Międzynarodowe spotkanie w Chinach zaowocowało przede wszystkim bardzo żywą dyskusją na temat potencjału międzynarodowego chińskiej przeglądarki Baidu, która obecnie posiada tam ponad 70% udziału w rynku. – mówi Daniel Świątkowski, Performance Marketing Director w LS Performance.

Drugie spotkanie Yamondo w Londynie w ostatnim tygodniu maja 2013 r. poświęcone zostało planom marketingowym stowarzyszenia i sposobom wykorzystania potencjału wiedzy międzynarodowych partnerów. W wyniku rozmów stworzono wstępny plan wymiany wiedzy m.in. w postaci badań i publikacji obrazujących rynek reklamy w wyszukiwarkach na rynku amerykańskim, europejskim oraz bliskiego i dalekiego wschodu. W londyńskim spotkaniu wzięli udział marketerzy z Polski, Wielkiej Brytani, Niemiec, Chin, Włoch, Czech i Francji.

Dzięki międzynarodowemu partnerstwu Yamondo LS Performance jest w stanie realizować kampanie na zagranicznych rynkach, co niewątpliwie daje szansę polskim eksporterom i firmom działającym poza Polską.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij