MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel od Carata

Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Jest to wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA (do której od kilku miesięcy należy marka Opel).
O autorze
1 min czytania 2017-11-23

Polski oddział MediaCom przejmie operacyjnie obsługę marki Opel od 1 stycznia 2018 r.

MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska w wyniku wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. Będzie odpowiedzialny za strategię mediową oraz planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach.

Dotychczas budżet mediowy Opla obsługiwał dom mediowy Carat Polska.

„Cieszymy się, że zyskamy możliwość zastosowania naszej unikalnej ekspertyzy w pracy dla Opel Vauxhall w najbliższych latach. Te dwa brandy, wraz z markami Peugeot, Citroen i DS, są najbardziej cenione i historyczne w przemyśle samochodowym. Cieszymy się z możliwości stymulowania ich globalnego wzrostu” – powiedział Stephen Allan, MediaCom Worldwide Chairman & CEO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Vauxhall to marka, pod którą są sprzedawane modele Opla przeznaczone na rynek brytyjski.

MediaCom Polska od 1 stycznia przejmuje też budżety mediowe pozostałych marek samochodowych należących do Grupy PSA: Peugeot, Citroen i DS. Jest to z kolei efekt globalnego przetargu mediowego Grupy PSA, rozstrzygniętego w czerwcu bieżącego roku, w którym również wygrała sieć MediaCom. Współpraca z dotychczasowym domem mediowym obsługującym te marki w Polsce – Media Direction OMD (Omnicom) – wygaśnie z końcem br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Podczas prezentacji 2 tygodnie temu naszego planu na przyszłość pod hasłem PACE! zapowiedzieliśmy znaczące zwiększenie efektywności wydatków marketingowych. Poprzez konsolidację budżetu reklamowego w ramach Grupy PSA, osiągniemy lepszą synergię, która z kolei poprawi naszą efektywność kosztową już od początku 2018 r.” – powiedział Peter Küspert, Managing Director Sales and Marketing, Opel Automobile GmbH – „Bardzo cieszymy się na współpracę z MediaCom. Jednocześnie chciałbym podziękować teamowi Carat, który wspierał nas przez ostatnie lata”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się