Akcja promocyjna rozpoczęła się 29 listopada i potrwa do 12 grudnia 2017 roku w sieciach sklepów Carrefour. Celem prowadzonej loterii audioteksowej jest zwiększenie sprzedaży produktów należących do marki NESCAFE i zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty NESCAFÉ w miejscu sprzedaży. Loterią objęte są kawy czarne marki NESCAFÉ, napoje kawowe marki NESCAFE oraz Nescafé Dolce Gusto, dostępne w sklepach sieci Carrefour.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty biorące udział w loterii za min. 10zł, następnie wysłać SMS pod numer 70 916 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), w treści wpisując: NESCAFÉ i numer z paragonu fiskalnego. Po oddaniu zgłoszenia konsument od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę dzienną (karta podarunkowa Carrefour – 50 kart dziennie). Na koniec loterii każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu: Citroen C3. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Lista sklepów biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Loterię wspierają materiały POS (owijka paletowa, wobbler, gazetka Sieci Carrefour).