BEKO w bieżącym roku postawiło na rozwój asortymentu chłodniczego. Cała linia produktów została odświeżona pod kątem stylistyki i funkcjonalności.
– Od początku lipca do końca sierpnia 2012 roku potrwa kolejna kampania reklamowa naszej marki. Będzie to kontynuacja naszego zimowego spotu. Głównym bohaterem, obok lodówki, będzie uroczy maluch z naszych reklam. Spoty będą obecne w telewizji, kinie i Internecie – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia br. Będzie się składała z 30’ spotów reklamowych, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, AT Media, Discovery&Animal Channel) oraz kinach (Cinema City, Multikino, Helios, Silver Screen). Za kreację jest odpowiedzialna agencja TBWA, a za realizację dom mediowy OMD Media Direction.