Letnia kampania asortymentu chłodniczego BEKO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Letnia kampania asortymentu chłodniczego BEKO

Rozpoczęła się kampania reklamowa BEKO, mającą na celu wspieranie segmentu chłodnictwa. Spoty będą emitowane w największych stacjach TV, w kinach oraz wspierane viralami w Internecie. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

BEKO w bieżącym roku postawiło na rozwój asortymentu chłodniczego. Cała linia produktów została odświeżona pod kątem stylistyki i funkcjonalności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Od początku lipca do końca sierpnia 2012 roku potrwa kolejna kampania reklamowa naszej marki. Będzie to kontynuacja naszego zimowego spotu. Głównym bohaterem, obok lodówki, będzie uroczy maluch z naszych reklam. Spoty będą obecne w telewizji, kinie i Internecie – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia br. Będzie się składała z 30’ spotów reklamowych, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, AT Media, Discovery&Animal Channel) oraz kinach (Cinema City, Multikino, Helios, Silver Screen). Za kreację jest odpowiedzialna agencja TBWA, a za realizację dom mediowy OMD Media Direction.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij