Cztery prestiżowe nagrody dla FCB Bridge2Fun. FCB Warsaw nagrodzona na festiwalu Eurobest 2017

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cztery prestiżowe nagrody dla FCB Bridge2Fun.  FCB Warsaw nagrodzona na festiwalu Eurobest 2017

Agencja FCB Warsaw otrzymała brązową statuetkę Eurobest 2017 w kategorii Radio & Audio za projekt Smart Bell przygotowany dla AXA Polska.

Natomiast Bridge2Fun nagrodzona aż trzema statuetkami MIXX Awards za kampanię dla serwisu Showmax – złoto w kategorii Product Launch, złoto w kategorii Brand Awareness & Positioning oraz srebro w kategorii Branded Content.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Są to pierwsze nagrody połączonych struktur agencji Bridge2Fun oraz FCB Warsaw, ale nie pierwsze dla obu nagrodzonych projektów.

Smart Bell agencji FCB Warsaw dla Axa Polska został już doceniony Srebrnym i Brązowym Lwem na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017, zdobył także dwa Grand Prix Golden Drum 2017. Natomiast kampania dla internetowego serwisu subskrypcyjnego VOD Showmax przygotowana przez Bridge2Fun wcześniej otrzymała srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w konkursie InnovationAD 2017, srebro na Effie Awards w kategorii Launch oraz nagrodę w konkursie Kreatura 2017.

„Tak znaczące nagrody dla zespołów obu agencji w tak szczególnym momencie ich połączenia, dowodzą słuszności tej decyzji. Ciężko byłoby wyobrazić sobie lepszy początek dla nowej struktury jaką jest FCB Bridge2Fun. Obu zespołom należą się ogromne gratulacje za włożony wysiłek. Jestem też przekonany, że takich momentów wspólnie wypracujemy jeszcze wiele.” – podsumował Rafał Baran, prezes FCB Bridge2Fun.

Smart Bell to innowacyjny projekt dzwonka rowerowego, który przy każdym użyciu, oprócz analogowego dźwięku alarmowego, uruchamia nadajnik radiowy. Sygnał, przy pomocy technologii RDS, jest przekazywany do okolicznych odbiorników samochodowych, tak by ostrzec kierowców o nadjeżdżającym rowerze, nawet wtedy, kiedy radio jest w trybie MP3 czy odtwarzana jest płyta CD.

Intencją tego projektu jest poprawienie bezpieczeństwa samych rowerzystów, ale także kierowców samochodów. Coraz chętniej i coraz częściej wybieramy rower zamiast samochodu, co przy często niedostosowanej infrastrukturze polskich miast, rodzi nowe niebezpieczeństwa dla rowerzystów i kierowców na wspólnych drogach. Dlatego AXA wsparła stworzenie innowacyjnego dzwonka rowerowego, by mieć realny wpływ na zapobieganie potencjalnie niebezpiecznym sytuacjom na drodze. Smart Bell miał swoją premierę podczas Warsaw Bike Show 2017 gdzie spotkał się ogromnym zainteresowaniem branży rowerowej oraz samych rowerzystów.

Kampania dla Showmax to platforma komunikacyjna, do której punktem wyjścia była nuda, jako stan emocjonalny generujący niebezpieczne pomysły i popychający do negatywnych w skutkach działań. Odpowiedzią i ratunkiem przed nudą jest Showmax.

Zjawisko to wynikające z piekła wyboru lub niemożności obejrzenia czegoś ciekawego, posłużyła każdemu z zaproszonych do współpracy reżyserów za punkt wyjścia do opracowania scenariusza swojej etiudy filmowej. Kampania realizowana była w dwóch odsłonach. Do współpracy przy „Czerwonym punkcie”, czyli pierwszej z realizacji zaproszono gwiazdę światowego kina – Ewana McGregora oraz reżysera Patryka Vegę. Drugą odsłoną kampanii była etiuda pt. „Ksiądz” zrealizowana przy współpracy z reżyserem Wojtkiem Smarzowskim. „Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. W ramach tej realizacji widzowie mogli zobaczyć na ekranach m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego. Produkcje te posłużyły agencji do prowadzenia regularnych działań w telewizji, internecie i OOH, w których toczyły się kampanie reklamowe budujące komunikację. W obu przypadkach komunikacja miała 2 fazy – teaserową i reavelową. Faza teasingu trwała 2 tygodnie, podczas których nie odwoływała się do marki Showmax. W fazie revealu natomiast komunikacja odwoływała się bezpośrednio do etiud filmowych, a następnie, w formie filmów rekomendacyjnych, reżyserzy i aktorzy polecali treści dostępne na Showmax.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij