TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy serial na antenie telewizji Polsat sponsorowany przez Coca-Cola zachęca: “Podziękuj niedocenionym”

Integralnym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring serialu "Podziękuj niedocenionym".
O autorze
2 min czytania 2017-12-04

Program będzie emitowany od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na antenie telewizji POLSAT. 6-odcinkowa produkcja stanowi cykl reportaży o cichych bohaterach codzienności, dzięki pracy których możemy cieszyć się magią nadchodzących Świąt. Przesłanie produkcji zachęca do okazania wdzięczności wszystkim tym bliskim i dalszym osobom, które wkładają swój wysiłek w przygotowanie świątecznej atmosfery. Podobne przesłanie ma tegoroczna kampania „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Serial będzie mieć wsparcie mediowe oraz promocyjne.

„Podziękuj niedocenionym” to cykl utrzymany w konwencji fiction non fiction. Jako serial dokumentujący codzienność z pozoru tylko zwykłych osób prezentuje ich niezwykły wkład w organizację Świąt i wspieranie atmosfery poprzedzającej wyjątkowe grudniowe dni. Przekaz akcentuje wyraźnie, że są to często osoby, które dobrze znamy, a których ciężkiej pracy w świątecznej gorączce przygotowań, spraw i obowiązków nie zauważamy i nie doceniamy. Pan Robert z osiedlowej piekarni, wypiekający świeży chleb, Pan Marek, u którego co roku rodziny zaopatrują się w pachnące lasem świąteczne drzewko czy Pani Magda malująca świąteczne ozdoby. To tylko część prawdziwych bohaterów cyklu, wyłonionych w ogólnopolskich poszukiwaniach przeprowadzonych przez produkcję serialu.

6-odcinkowy serial dokumentalny „Podziękuj niedocenionym” to efekt autorskiego pomysłu Olgi Cerkaskiej (m.in. „Słoneczna Stacja” „Przygarnij mnie 2” „Zatrzymaj chwilę” „ Dzień dobry Polsko”). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, reżyser form fabularnych i dokumentalnych.

Za scenariusz poszczególnych odcinków odpowiadają Grzegorz Jankowski oraz Judyta Rudzińska z zespołu producenta Lulu Production.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyniki najnowszego raportu Coca-Cola „Wdzięczność od Święta?” jasno dowodzą, że najczęstszymi powodami niedocenienia innych jest według Polaków szybkie tempo życia i brak czasu (49%), a także nieświadomość czyjegoś włożonego wysiłku (34%) oraz poczucie, że dobre uczynki po prostu nam się należą (13%). Co ciekawe, 77% respondentów twierdzi, że na co dzień mówi „dziękuję” dostatecznie często, jednak jedynie 40% ma poczucie, że słyszy je regularnie. Dzięki produkcji „Podziękuj niedocenionym” zależy nam, aby promować to, co zauważają sami ankietowani – że dziękowanie innym powoduje nasze lepsze samopoczucie (aż 84%), ale i przyjmowanie słów wdzięczności sprawia nam ogromną radość (80%) – komentuje Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

W ramach komunikacji „Podziękuj niedocenionym” zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv, za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, reZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się