Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kandydaci do pracy w Empiku sami wybierają z kim chcą pracować – trwa innowacyjna akcja rekrutacyjna

Zrekrutuj sobie szefa! – to akcja, jakiej jeszcze nie było na polskim rynku. Empik oddaje kandydatom na stanowiska doradcy klienta decyzję, z kim chcą pracować.
O autorze
2 min czytania 2017-12-08

Wystarczy wejść na stronę, wybrać lokalizację oraz zaznaczyć zgodne cechy i zainteresowania z listy dostępnych – aplikacja od razu wskaże, czy z szefem salonu i zespołem znajdziemy wspólny język! Kampania dotyczy 40 salonów w Polsce.

Kampania skierowana jest do osób młodych, które na co dzień korzystają z urządzeń mobilnych, żyją w świecie nowych technologii, lubią wyzwania, a co za tym idzie – cenią sobie prosty i atrakcyjny model rekrutacji. Kandydaci do pracy już na początkowym etapie mogą się przyjrzeć sylwetkom szefów i zespołów i na tej podstawie zdecydować, z kim chcą pracować. Bo przecież zrozumienie, dobra atmosfera i komunikacja w pracy to podstawa – podkreśla Anna Kulawik – szefowa Komunikacji i Employer Brandingu z Empiku.

Każdy kandydat do pracy ma określone pasje i zainteresowania i na stronie akcji Empiku może znaleźć potencjalnego szefa i współpracowników, z którymi znajdzie wspólny język. Ktoś może lubić mocne gitarowe riffy albo zaczytywać się w fantastyce lub być wege. Ktoś inny nie wyobraża sobie dnia bez odcinka Przyjaciół, Breaking Bad lub Gry o tron i lubi się otaczać fanatykami seriali. Są i tacy, których dobrze definiuje hasztag #TańczęJakBeyonce.

Jak to wygląda w praktyce? Na stronie www.zrekrutujszefa.empik.pl kandydat musi wskazać wojewodództwo, interesujący go salon Empik, zaznaczyć swoje kulturalne preferencje, cechy i zainteresowania. Innowacyjne, interaktywne narzędzie odfiltruje szefów, z którymi dana osoba podziela pasje i sposób bycia. Klikając w profil danego szefa, można przestudiować jego opis i poznać swoich przyszłych współpracowników. W przypadku dopasowania wystarczy już tylko kliknąć: „chcę z nim pracować” lub kontynuować poszukiwania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy Empiku, którzy biorą udział w kampanii zgodnie potwierdzają, że ta praca przyciąga ludzi z przeróżnymi zainteresowaniami. To, czym pasjonują się w czasie wolnym, często przekłada się na to, jakie mają podejście do pracy i współpracowników. – Prywatnie bardzo dużo czasu poświęcam na trenowanie biegów długodystansowych. Wymaga to ode mnie organizowania dnia pracy i czasu wolnego tak, aby na wszystko znaleźć czas. Osoby, z którymi pracuję mają również własne pasje, a rozmowa na te bliskie im tematy to doskonały sposób na skrócenie dystansu i poznanie mocnych pozazawodowych stron – mówi Jakub Waluś, Menadżer Salonu Poznań Posnania, którego profil obecny jest na platformie.

Prywatne zainteresowania przełożonych często pomagają też w zrozumieniu pracowników. – Moją wielką pasją są książki – uważam, że osoby, które czytają, postrzegają świat wielowymiarowo, dlatego widzą więcej odcieni danej sytuacji. Dzięki temu, że nie działam schematycznie, pracownicy wiedzą, że mogą ze mną dyskutować i szukać dojścia do konsensusu. Słowo „czytać” jest odmieniane u nas codziennie przez wszystkie przypadki – sporo u nas moli książkowych – podkreśla Beata Robak – Menadżer Salonu Empik Junior.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak podkreślają przedstawiciele Empiku pomysł akcji powstał w związku z potrzebą pozyskania osób na stanowisko Doradcy Klienta. – Rekrutacje na to stanowisko prowadzone są w naszych salonach przez cały rok, ale to właśnie w okresie przedświątecznym zatrudniamy największą liczbę pracowników – mówi Marta Krukowska – Chief HR Officer Empik Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się