Katarzyna Wójtowicz-Pietroń w Grayling Poland. Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze komunikacji finansowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Wójtowicz-Pietroń w  Grayling Poland. Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze komunikacji finansowej

Do zespołu agencji Grayling Poland dołączyła Katarzyna Wójtowicz-Pietroń, która objęła stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej.

Katarzyna związana jest z PR-em od ponad sześciu lat. Specjalizuje się w doradztwie public relations dla klientów z branży finansowej. Do Grayling przeszła z Getin Noble Banku SA, gdzie przez cztery lata, jako specjalista ds. PR, odpowiadała za obsługę biura prasowego, a także prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej. Wcześniej związana była z agencjami Alert Media Communications i United PR, w których pracowała na rzecz takich klientów jak Alior Bank, PepsiCo, Komisja Europejska oraz Kompania Piwowarska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dołączenie Kasi do zespołu Grayling Poland to kolejny krok w kierunku nieustannego podnoszenia naszych kompetencji w obszarze komunikacji finansowej – mówi Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego. I dodaje: – Jestem przekonana, że dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas pracy zarówno po stronie biznesu, jak i agencji, Kasia będzie dla nas istotnym wsparciem nie tylko w bieżącej obsłudze obecnych klientów, ale również w działaniach new-bizowych.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak PA, employer branding, PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij