Turniej Króla - aktywacja Królewskiego w pełni realizowana na Messangerze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Turniej Króla - aktywacja Królewskiego w pełni realizowana na Messangerze

Wystartował Turniej Króla - aktywacja konkursowa piwa Królewskie, w pełni realizowana w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective.

Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas których dwuosobowe drużyny rywalizują o nagrody związane z klubem piłkarskim Legia Warszawa, którego Królewskie jest oficjalnym sponsorem od 2004 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem drużyn jest zebranie jak największej liczby punktów w dwóch, specjalnie na tę okazję przygotowanych grach, w których gracze wcielają się w bramkarza i napastnika Legii.

Aktywacja w całości realizowana jest na facebookowym Messengerze i obsługiwana przez dedykowanego chatbota.

Pierwszego dnia aktywacji uczestnicy rozegrali ponad 30 000 gier.

Kreacje kampanii Turniej Króla przygotował TWIN .digital collective, który odpowiada za działania digital, w tym media społecznościowe, marki Królewskie. Za development gier odpowiadają Panowie Programiści, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij