Marka Tymbark i sieć TalentMedia tworzą content z wykorzystaniem technologii VR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Tymbark i sieć TalentMedia tworzą content z wykorzystaniem technologii VR

Najnowszy odcinek Studia Tymbark, największego markowego kanału na YouTube (ponad 246 tys. subskrybentów), został przeniesiony do wirtualnej rzeczywistości. Po raz pierwszy w historii polskiego YouTube, marka Tymbark przy wsparciu sieci partnerskiej TalentMedia, wykorzystała w produkcji contentu...

...technologię VR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Influencerzy prowadzący program grają w wirtualnej rzeczywistości, a widzowie mogą śledzić ich zmagania i to co się w tej wirtualnej rzeczywistości dzieje. Tego typu rozwiązanie zostało w Polsce wykorzystane po raz pierwszy. Ujęcia z gry oraz ujęcia grających YouTuberów zostały nałożone na siebie, dzięki temu widzimy gracza w wirtualnej rzeczywistość, który wchodzi jednocześnie w interakcję z otoczeniem.

- Dzięki zapleczu technologicznemu, które zapewnia nam projekt i marka Tymbark, byliśmy w stanie zaproponować innowacyjne rozwiązania. Dla osób chcących samodzielnie wykorzystać technologię VR w taki sposób, byłoby to zbyt dużym wyzwaniem, wymagającym większych nakładów finansowych, sprzętowych, technologicznych, studyjnych i czasowych. Ale jak pokazuje nasz przykład, wspólnymi siłami i otwartością marki na pomysły, jesteśmy w stanie dostarczać widzom nową jakość na YouTube – komentuje Krzysztof Sarna, account manager w sieci partnerskiej TalentMedia.

W ciągu 2 lat od uruchomienia kanału Studio Tymbark, wyemitowano ponad 100 filmów. Najnowszy odcinek z wykorzystaniem technologii VR można zobaczyć na kanale.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij