Cut The Mustard wygrała obsługę marki Lech w digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cut The Mustard wygrała obsługę marki Lech w digital

Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu, poprowadzi komunikację w digitalu dla marki Lech, należącej do Kompani Piwowarskiej.

W ramach współpracy agencja Cut The Mustard przygotowała nowy sposób podejścia do komunikacji takich marek piwa, jak Lech Premium, Lech Lite, Lech Ice oraz dla aktywacji dodatkowych w ramach prowadzonych działań marketingowych marki. Z tych ostatnich warto wymienić Lechstarter - ogólnopolski program CSR, w ramach którego marka Lech rozdaje granty na pozytywne zmiany w miastach - i komunikowanie obecności marki na wiodących festiwalach muzycznych, takich jak np. Woodstock.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cut The Mustard odpowiada również za pełną komunikację i moderację marki w kanałach Social Media - Facebook, Instagram.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij