Traficar i PKN ORLEN w świątecznej akcji #podajdalej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Traficar i PKN ORLEN w świątecznej akcji #podajdalej

W ramach kolejnej odsłony kampanii #podajdalej, marka Traficar we współpracy z PKN ORLEN przygotowała dla swoich użytkowników świąteczną niespodziankę. W schowkach samochodów zostały ukryte karty podarunkowe do zrealizowania na stacjach ORLEN.

To pierwsza akcja z cyklu #podajdalej obejmująca aż 7 miast, w których dostępny jest Traficar: Kraków, Warszawę, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynię i Sopot.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania komunikacyjne wokół akcji zostały podzielone na dwa etapy. W fazie teaserowej, na kilka dni przed startem akcji, na Facebooku Traficara codziennie pojawiały się zabawne hasła-zagadki. Ich celem było wzbudzenie zainteresowania użytkowników, ale też nawiązanie do podstawowego założenia mechanizmu akcji #podajdalej, czyli zachęcania do dzielenia. Przykładowe hasła wykorzystane w kampanii „Kiedy zimowa kawa rozgrzewa bardziej? Kiedy możesz wziąć drugą dla kogoś bliskiego!” , „Smaczny kąsek? Podwójny kąsek!”.

W dniu startu akcji na Fanpage’u marki pojawiło się wyjaśnienie zagadki i informacja o szczegółach akcji. Użytkownicy zostali też zachęceni do udostępniania zdjęć przedstawiających jak i z kim podzielili się niespodzianką. Świąteczna akcja Traficara we współpracy z PKN ORLEN stanowi kontynuację kampanii #podajdalej, która ma na celu popularyzowanie wśród Polaków ekonomii współdzielenia i pokazywanie im, że dzielenie się – nie tylko samochodami – to spora frajda i powód do dumy.

Akcja rozpoczęła się jednocześnie we wszystkich miastach 18 grudnia i potrwa do odbioru ostatniego kuponu z samochodu. Łącznie 500 kart podarunkowych o wartości 30 zł każda można zrealizować na dowolnej stacji ORLEN – zarówno stacjach własnych, jak i franczyzowych. Karty uprawniają do zakupu wszystkich produktów dostępnych na stacji.

Za działania komunikacyjne wokół akcji odpowiada agencja Walk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij