Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

O psiej i człowieczej duszy – poruszająca kampania „Psie Smutki”

W odpowiedzi na problem dawania psów jako (nieprzemyślanego) prezentu gwiazdkowego, Fundacja Sarigato zorganizowała kampanią społeczną Psie Smutki. Kampania wystartowała 14 grudnia i trwać będzie przez najbliższe tygodnie.
O autorze
1 min czytania 2017-12-21

Licznie zaangażowali się w nią znani ze świata mediów, m. in. Maja Ostaszewska, Agnieszka Woźniak-Starak, Jarosław Boberek i Marzena Rogalska. Psie Smutki to przede wszystkim akcja edukacyjna, jednak oprócz wiedzy Fundacja Sarigato dostarcza różnych narzędzi „mądrego pomagania” bezdomnym Psiakom i Kociakom.

Wiele osób wręcza najbliższym psa lub kota jako prezent pod choinkę. Często to decyzja podejmowana pod wpływem impulsu. W konsekwencji tuż po Bożym Narodzeniu schroniska zapełniają się zwierzętami, które okazały się „nietrafionymi prezentami gwiazdkowymi”.

Celem kampanii jest promocja przemyślanej i odpowiedzialnej adopcji oraz zachęta do „mądrej” pomocy bezdomnym zwierzętom. Projekt wystartował 14 grudnia. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie.

Dzisiaj Karmimy Psiaki wyemitowało spot „Wyszczekana kolęda” z udziałem celebrytów. W akcję zaangażowali się m.in. Maja Ostaszewska, Agnieszka Woźniak-Starak, Marzena Rogalska, Maciej Zakościelny. Ambasadorzy akcji są głosem tych, którzy sami nie mogą poprosić o pomoc: http://bit.ly/2AV5hAp

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię rozpoczęła emisja animacji, do której głos podkładają Joanna Jabłczyńska i Jarosław Boberek. Opowiada ona o losach psa, który jako szczeniak trafił do domu jako prezent gwiazdkowy, a niedługo później został porzucony i starość spędza w schronisku.

W swojej kampanii fundacja proponuje trzy sposoby mądrego pomagania. Wszyscy chętni będą mogli zrobić dla swojego pupila lub wybranego schroniska zakupy za pośrednictwem fundacyjnego internetowego sklepu zoologicznego, z którego 100% zysku przeznaczane jest na pomoc bezdomnym zwierzętom. Każdy chętny może w ramach kampanii zorganizować zbiórkę darów dla wybranego schroniska. Dodatkową drogą pomocy jest edukacja i dzielenie się zdobytą wiedzą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zwierzę jest czującą, wrażliwą istotą. Zwierzęta są jak małe dzieci. Decyzja o posiadaniu zwierzaka to decyzja o posiadaniu kolejnego członka naszej rodziny. Zdecydowanie odradzam pochopne decyzje. Schroniska w całej Polsce są przepełnione pieskami i kotkami, które trafiły tam, bo ktoś sprezentował je swoim bliskim czy znajomym, którzy nie byli na to gotowi. Zwierzę to nie zabawka – to bardzo ważne, by być tego świadomym. – Maja Ostaszewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Skala problemu nieodpowiedzialnych adopcji i porzuceń jest ogromna. Niestety, głównym źródłem bezdomności zwierząt jest nieodpowiedzialne zachowanie ludzi. Sposobem na jego rozwiązanie jest edukacja, która daje nadzieję na nauczenie ludzi odpowiedzialnych zachowań, co w dalszej perspektywie może doprowadzić do marginalizacji – lub nawet wyeliminowania – bezdomności zwierząt.