Kampanie świąteczne marek premium 2017. Top 10

Kampanie świąteczne marek premium 2017. Top 10
Gorączka świąteczna rozpoczęła się już na dobre, a wraz z nią wyścig świątecznych kampanii, walczących o uwagę konsumentów.
O autorze
2 min czytania 2017-12-22

Chociaż wiele spotów marek z wyższej półki sprowadza się jedynie do przedstawienia kilku produktów, które mogłyby znaleźć się pod choinką, można jeszcze doszukać się kilku ciekawych komunikacyjnie realizacji. Oto 10 najciekawszych kampanii tego roku.

AUDI „PARKING LOT”

Audi prezentuje obraz prawdziwej przedświątecznej gorączki. To wiarygodny obraz tego, co czeka nas w tym sezonie: walka o miejsca na parkingu w centrum handlowym i ostatnie sztuki upatrzonych prezentów. Reklama już stała się hitem Internetu, osiągając ponad 7 mln wyświetleń.

APPLE „SWAY”

Kolejna popularna już reklama w sieci to Apple z przekazem „Move someone this holiday”. Magiczna reklama z parą tancerzy, w bajkowej scenerii zaśnieżonej Pragi i atmosferze świątecznych świateł, promuje bezprzewodowe słuchawki AirPods.

AIR NEW ZELAND „A VERY MERRY MISTAKE”

Jedna z najlepszych linii lotniczych na świecie Air New Zeland na święta lansuje reklamę „A Very Merry Mistake”. Okazuje się, że nawet Św. Mikołaj ma problem ze zrozumieniem specyficznego akcentu mieszkańców Nowej Zelandii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

DEBENHAMS „#YOUSHALL FIND YOUR FAIRYTALE”

Brytyjska sieć domów towarowych Debenhams w tym roku opowiada współczesną bajkę o kopciuszku i zagubionym bucie. Kampania oznaczona hashtagiem #YouShall ma pomóc konsumentom w odnalezieniu ich własnej historii oraz idealnych prezentów na Gwiazdkę.

MACY’S “PERFECT GIFT” / “LIGHTHOUSE”

Jedna z bardziej wzruszających reklam świątecznych 2017. W ramach kampanii komunikującej „The perfect gift brings people tohether” sieć Macy’s przedstawia kilka historii. Jedną z nich jest „Lighthouse”, opowieść o chłopcu, który używa swojego świątecznego prezentu by zaprosić nieznajomych na świąteczną kolację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

DIESEL “SAY NO TO UNCOOL WOOL”

Twarzą nowej kampanii Diesel została… owca. W ten sposób marka przekazuje z humorem swój komunikat „Say no to uncool wool”. W reklamie dyrektor artystyczny marki opowiada dlaczego brzydkie świąteczne swetry nie są w ich stylu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

HERMES “LITTLE THEATRE OF GIFT”

Marka Hermes już kilkukrotnie udowadniała swoją kreatywność w komunikacji. Tym razem marka przedstawia (dosłownie) „Little Theatre of Gifts”, w którym postaci stworzone są z akcesoriów marki: chusty, krawaty, biżuteria czy dodatki tworzą bohaterów teatralnej opowieści.

APART „ŚWIĘTA 2017”

Rok 2017 to dla marki Apart rok jubileuszu 40-lecia istnienia. Z tej okazji kampania świąteczna została przygotowana z rozmachem, ale też humorem. Do współpracy zaproszono cztery ambasadorki marki, symbolizujące stylowe kobiety sukcesu: Anję Rubik, Kasię Sokołowską, Kasię Smutniak oraz Małgorzatę Sochę. Zakres działań obejmuje spoty z każdą z nich. To jak Wam się podoba Anja Rubik w stroju bałwana?

MULBERRY “MY TRUE LOVE GAVE TO ME”

Mulberry przedstawia własną wersję jednej z najbardziej popularnych angielskich kolęd “The Twelve Days of Christmas” w wykonaniu londyńskiego zespołu „The Big Moon”. Marka na sezon zimowy wprowadziła limitowaną kolekcję Winter Bloom Capsule.

BURBERRY, CARA DELEVIGNE AND MATT SMITH

Burberry co roku wypuszcza jedną z ciekawszych kampanii świątecznych. Tym razem marka stawia na gwiazdy: Matta Smitha oraz charyzmatyczną Carę Delevigne przed kamerą Alasdaira McLellana. Jego realizacja to powrót do lat 80. Spot otwiera Cara śpiewając hit „Always on my mind”.