Go Culture partnerem Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej oraz Gdańsk Doc Film Festival 2013

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Go Culture partnerem Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej oraz Gdańsk Doc Film Festival 2013

Agencja Go Culture realizuje kolejne projekty o tematyce filmowej i edukacyjnej. Właśnie dobiega końca jedenasta edycja Gdańsk Doc Film Festival. Go Culture wspiera komunikacyjnie wydarzenia od trzech lat. W czerwcu rozpoczęła się także kampania „Oglądam, czuje myślę – młodzi w kinie”.

Wspierając Gdańsk Doc Film Festival, agencja prowadzi komunikację festiwalu w internecie, w kanałach społecznościowych oraz poprzez realizację aktywności konkursowych. Międzynarodowy festiwal filmów dokumentalnych odbywał się po raz jedenasty, w tym roku pod hasłem „Jedno kino – cały świat!”. W tej edycji do konkursu napłynęło ponad 300 filmów z 44 krajów, m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Danii, Brazylii, Ekwadoru, Czech, Białorusi, Chorwacji, Palestyny, Izraela i innych. Obok prezentacji filmów konkursowych

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

w trakcie festiwalu co roku odbywają się pokazy specjalne, m.in. Panorama Światowa, przegląd kina irańskiego, blok filmowy (Nie)pełnosprawni, a także retrospektywy twórców. Nagrodą dla zwycięzcy konkursu Gdańsk DocFilm Festival jest statuetka "Brama Wolności" oraz nagroda pieniężna ufundowana przez Prezydenta Miasta Gdańska Pawła Adamowicza w wysokości 10 tysięcy złotych. W tym roku zdobył ją film “Wirtualna wojna” w reżyserii Jacka Bławuta. Agencja odpowiadała również za komunikację premiery filmu. Honorową „Bramę wolności” odebrał Marcel Łoziński.

 Kampania „Oglądam, czuje myślę – młodzi w kinie”  realizowana jest na zlecenie i przy współpracy ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty. Podstawą kampanii jest raport z badań przeprowadzonych według pomysłu Go Culture na ogólnopolskiej grupie nastolatków w wieku 15-19 lat. Badano wpływ kina na kształtowanie postaw i emocji młodych widzów ze szczególnym uwzględnieniem pięciu obszarów: tożsamości, empatii, wielokulturowości, konsumpcjonizmu oraz buntu. Tematy te stały się motywami przewodnimi kampanii oraz inspiracją do stworzenia krótkich etiud filmowych, które opieką reżyserską objął Bartosz Konopka, a wystąpili w nich: Łukasz Simlat, Jacek Poniedziałek Ilona Ostrowska, Maria Pakulnis i Robert Gonera. W kampanię zaangażował się również reżyser Krzysztof Zanussi – przyjaciel programu edukacyjnego Filmoteka Szkolna Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej prowadzonego od 2001 r, w 40 miastach w Polsce.

Dzięki programowi, co roku tysiące młodych ludzi mają szansę zetknąć się z ambitnymi, niekomercyjnymi filmami. Kolejna edycja rusza w październiku. Go Culture jest autorem koncepcji kampanii, raportu oraz etiud filmowych. Agencja opracowała raport i materiały na podstawie wyników badania, zrealizowała filmy z udziałem gwiazd oraz odpowiada za realizację kampanii we współpracy z mediami, blogerami oraz młodzieżą. Kampania potrwa do października 2013 r., a jej ważnym elementem jest videoblog: ogladamczujemysle.blogspot.com

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij