fot. dailyweb.pl
adidas EQT Support 93/17 Berlin to jedyne w swoim rodzaju obuwie, które niemiecka firma adidas zaprojektowała, nawiązując do BVG – komunikacji miejskiej w Berlinie. Model jest kolorystycznie powiązany z malaturą i wnętrzem pojazdów tamtejszego transportu publicznego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
500 par limitowanej serii trafiło do sprzedaży 16 stycznia, a kolejki w sklepach były niewyobrażalne! Na języku każdej pary butów w specjalnej naszywce została zakodowana karta miejska na okres jednego roku, dzięki której właściciel butów za darmo będzie korzystał z berlińskiego metra, tramwaju i autobusu, aż do 31 stycznia do końca 2018 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co myślicie o takim rozwiązaniu?
PS
A buty do zamawiania jedzenia? Pie Tops to doskonały przykład implementacji internetu rzeczy. Pizza Hut w marcu zeszłego roku pokazała swój nowoczesny model obuwia. Brand zaproponowała buty, dzięki którym będzie można zamówić pizze! Oczywiście kolekcja również jest limitowana 🙂