Divante w modelu success-fee dla Grupy PWN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Divante w modelu success-fee dla Grupy PWN

Divante od marca realizuje szereg projektów związanych z e-commerce dla grupy wydawniczej PWN.

Grupa PWN jest jedną z najstarszych i najbardziej renomowanych grup wydawniczych w Polsce. Obecnie składa się z kilkunastu spółek o zróżnicowanych obszarach działalności. Poza markami PWN w skład grupy wchodzi Wydawnictwo Lekarskie PZWL, OSDW Azymut – największy w Polsce dystrybutor w branży wydawniczej, SuperMemo World oraz sklep internetowy Weltbild.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Divante realizuje między innymi projekt optymalizacji czytelni internetowej iBuk.pl. Celem projektu jest polepszenie konwersji sprzedażowej w poszczególnych produktach. Dla księgarni Zinamon.pl, realizowany jest natomiast marketing sprzedażowy w oparciu o bogaty zestaw kanałów. Projekt realizowany jest w modelu succcess-fee.

- Rynek wydawniczy jest w trakcie procesu transformacji. Wiele podmiotów szuka optymalnych dróg do wykorzystania potencjału nowych mediów. Staramy się wspierać naszych klientów w rozwoju swego biznesu on-line. Realizacja już na starcie części projektów w modelach opartych na success-fee pokazuje, że mocno wierzymy w potencjał naszej współpracy – Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij