Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Spotify pomoże Ci dopasować idealnego psa, sprawdzając, czy Wasze preferencje muzyczne się zgadzają. Tak powstało Adoptify

Spotify pomoże Ci dopasować idealnego psa, sprawdzając, czy Wasze preferencje muzyczne się zgadzają. Tak powstało Adoptify
Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak dopasować zwierze, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy, a wyboru dokonujemy poprzez rasowe preferencje i urzekające pyszczki zwierząt. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybrałeś, jest Ci pisany!
O autorze
1 min czytania 2018-01-22

Marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.

Odwiedzający stronę Adoptify możemy zobaczyć Raya buldoga francuskiego, który jest fanem muzyki elektronicznej, Glorie – fankę hip-hopu, czy Moshiego, który kocha operę. Aby „dopasować” psa do muzyki pomysłodawcy akcji włączali różne gatunki muzyczne i obserwowali psa – ten rodzaj, który wywołał u niego najlepszą reakcję, został wybrany do ich wideo.




PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotify już nie raz nas zaskoczyło. Marka to najlepszy przykład na to, jak nudne statystyki przełożyć na coś niezwykłego. Firma z billboardów zwraca się bezpośrednio do swoich użytkowników, komentując ich najdziwniejsze zachowania w ramach korzystania z serwisu w 2016.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marcin Dorociński, Fundacja Międzynarodowy w jednym ze spotów zwracali w niej uwagę na konieczność stałej ochrony zdrowia zwierząt. Podkreślają też rolę mądrego wolontariatu na rzecz schronisk.