Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest… dziwna?

Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest… dziwna?
Netflix ostro wziął się do promocji swoich produkcji nie tylko na polskim rynku. 2 lutego w stolicy ma zostać otwarty pawilon Altered Carbon, który przez trzy dni będzie zachęcał do obejrzenia najnowszego serialu.
O autorze
1 min czytania 2018-02-01

Nie będzie to pierwsza promocja produkcji. Ci którzy odwiedzili targi CES 2018 w Las Vegas mogli zobaczyć „kawałek” przyszłości.

Jedno ze stoisk na targach powstało jako promocja firmy Psychasec, choć promowało Altered Carbon, serial który w Polsce znajdziemy pod nazwą „Modyfikowany węgiel”. Akcja dzieje się 300 lat w przyszłość, kiedy „Społeczeństwo zostało zmienione przez nową technologię, świadomość może zostać zdigitalizowana, a ciała ludzkie są wymienne.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix z okazji premiery nowego sezonu Stranger Things zorganizował akcje w jednej ze stacji na warszawskim Powiślu. Stojaki na rowery pokrywała lepka maź, a zamiast dobrze znanych wszystkim miejskich rowerów stoją modele jednośladów z lat osiemdziesiątych – m.in. BMX i Wigry 3. Wszystko było zaplątane w gęstą pajęczynę i oplecione konarami drzew.

PS2

Z kolei z okazji premiery trzeciego sezonu serialu marka stworzyła kilka dobrych akcji kontekstową kampanię OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.

 

 

źródło: adwwek.com