TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest… dziwna?

Netflix wypuszcza nowy serial i występuj z nową kampanią podczas targów CES 2018. Wystawa jest… dziwna?
Netflix ostro wziął się do promocji swoich produkcji nie tylko na polskim rynku. 2 lutego w stolicy ma zostać otwarty pawilon Altered Carbon, który przez trzy dni będzie zachęcał do obejrzenia najnowszego serialu.
O autorze
1 min czytania 2018-02-01

Nie będzie to pierwsza promocja produkcji. Ci którzy odwiedzili targi CES 2018 w Las Vegas mogli zobaczyć „kawałek” przyszłości.

Jedno ze stoisk na targach powstało jako promocja firmy Psychasec, choć promowało Altered Carbon, serial który w Polsce znajdziemy pod nazwą „Modyfikowany węgiel”. Akcja dzieje się 300 lat w przyszłość, kiedy „Społeczeństwo zostało zmienione przez nową technologię, świadomość może zostać zdigitalizowana, a ciała ludzkie są wymienne.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix z okazji premiery nowego sezonu Stranger Things zorganizował akcje w jednej ze stacji na warszawskim Powiślu. Stojaki na rowery pokrywała lepka maź, a zamiast dobrze znanych wszystkim miejskich rowerów stoją modele jednośladów z lat osiemdziesiątych – m.in. BMX i Wigry 3. Wszystko było zaplątane w gęstą pajęczynę i oplecione konarami drzew.

PS2

Z kolei z okazji premiery trzeciego sezonu serialu marka stworzyła kilka dobrych akcji kontekstową kampanię OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.

 

 

źródło: adwwek.com