Royal Ad w IAB Polska

Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2018-02-02

Royal Ad skupia luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych, a także reklamę niestandardową podczas ważnych wydarzeń ze świata biznesu i sztuki.

Przystąpienie Royal Ad do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju naszej sieci, który pozwoli nam aktywnie współtworzyć polski rynek reklamy. Przez cztery lata naszej działalności, zbudowaliśmy silną pozycję na rynku. Chcemy aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia standardów i wypracowaniu pozytywnych praktyk. Szczególnie ważna jest dla nas możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami IAB. Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej daje nam silną motywację do dalszego rozwoju – tłumaczy Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj