fot. instagram, adweek
Wymyślona przez agencję Space150 atrakcja gwarantuje, że po wrzuceniu dolara otrzymasz idealną kulę śniegu do wykorzystania według własnego uznania. Napis na automacie „North Loop” w Minneapolis mówi, że wewnątrz znajdziesz „Ręcznie zapakowane przez prawdziwych Minnesotan śnieżki, które możesz wziąć do domu i rzucić w znajomych”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Chcieliśmy znaleźć coś, co celebruje klimat w regionie, w którym sześć czy siedem miesięcy w roku jest dość zimno i jest w tym coś fajnego, magicznego” – powiedział dyrektor generalny Space150 Brock Davis, który sam zapakował co najmniej 55 śnieżek.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak zachęcić turystów do odwiedzenia pięknego regionu? Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku chcą zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do przyjazdu. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili. Jak działa? Idea wynalazku jest prosta – prawdziwa tequila została zmieniona w gaz, aby w odpowiednich okolicznościach skraplać się do szklanki.
PS2
Promocja miasta, obok której nikt nie przejdzie obojętnie? „Nikt nie wie, gdzie jest, ale kiedy go znajdziesz, jest niesamowicie. Wilno – punkt G Europy”. Odważna i kontrowersyjna reklama litewskiego miasta, ale spodobała się odbiorcom.