Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.

Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dedykowanych dla Wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym. Wspólnie z Nikodemem Sarną, Head of Business Development CEE & Partnerships Network, będą wzmacniać relacje z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group. Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako General Manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat. Współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży - jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij