Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poznaliście się w KFC? Łączy Was miłość do chrupiącej panierki? Polskie KFC wie, jak przypieczętować Wasz związek!

Poznaliście się w KFC? Łączy Was miłość do chrupiącej panierki? Polskie KFC wie, jak przypieczętować Wasz związek!
Sieci fast food szaleją. Codziennie słyszy się o nowych pomysłach restauracji z szybkim jedzeniem. Romantyczne kolacje, pudełka z zabawkami dla dorosłych… Na co tym razem wpadło KFC?
O autorze
1 min czytania 2018-02-14

Sieć restauracji KFC w Polsce zaskoczyła swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego! Jubilerskie cudo zaprojektowano z myślą o zakochanych – składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata.

Która nie chciałaby dostać takiego cuda? Warto dodać, że jeśli znajdą się pary, które zechcą przypieczętować swoją miłość markową biżuterią, dostaną od KFC specjalny, weselny podarunek!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji nadchodzących Walentynek również sieć McDonald’s stworzyła konkurs dla swoich klientów, w którym do wygrania jest złoty pierścionek wysadzany diamentami, wzorowany na słynnej kanapce Big Mac.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ubiegłym roku zaskoczyła nas w święto zakochanych inna sieć fast foodów. Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku też można było znaleźć zabawki 😉

 

źródło: materiały prasowe