Sieć restauracji KFC w Polsce zaskoczyła swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego! Jubilerskie cudo zaprojektowano z myślą o zakochanych – składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Która nie chciałaby dostać takiego cuda? Warto dodać, że jeśli znajdą się pary, które zechcą przypieczętować swoją miłość markową biżuterią, dostaną od KFC specjalny, weselny podarunek!
Z okazji nadchodzących Walentynek również sieć McDonald’s stworzyła konkurs dla swoich klientów, w którym do wygrania jest złoty pierścionek wysadzany diamentami, wzorowany na słynnej kanapce Big Mac.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ubiegłym roku zaskoczyła nas w święto zakochanych inna sieć fast foodów. Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku też można było znaleźć zabawki 😉
źródło: materiały prasowe