Dobrego w kuchni początki!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dobrego w kuchni początki!

Kuchnia to serce każdego domu. Tu stawiamy pierwsze kulinarne kroki: pierwsza romantyczna kolacja, pierwsza impreza, pierwszy tort urodzinowy dla dziecka, pierwsze lepienie pierogów z babcią.

Z miłości do kuchni zrodziła się też Akademia Smaku. Bo to, co dobre zaczyna się w kuchni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poprzez gotowanie wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy. Kuchnia to centralne miejsce w domu, gdzie toczy się życie domowników. To miejsce, gdzie gotujemy, spędzamy czas z najbliższymi, gdzie spotykamy się z przyjaciółmi, gdzie rozmawiamy, i wreszcie gdzie z rąk do rąk przekazujemy tradycję kolejnym pokoleniom. Dlatego w tym roku we wszystkich działaniach Akademii Smaku, której organizatorem i opiekunem jest Bosch, przewija się miłość, zabawa i tradycja.

Swoją przygodę z projektem i marką Bosch rozpoczynają Sonia Bohosiewicz, znana aktorka telewizyjna i teatralna oraz Mateusz Gessler, ceniony szef kuchni i restaurator. W tegorocznej odsłonie nie mogłoby zabraknąć także Tomasza Lacha, który w Akademii zagościł na dobre. Miłość do kuchni ma różne oblicza i dlatego każdy z trzech ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Influencerzy wyjdą także poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa i zgłębić tajniki tradycyjnej kuchni polskiej.

Tegoroczna odsłona projektu została podzielona na trzy bloki tematyczne: miłość, zabawę i tradycję. Na czytelników portalu www.akademiasmaku.pl czekają trzy aktywacje nawiązujące do tych głównych idei. Ich celem jest zaangażowanie fanów do dzielenia się własnymi kuchennymi historiami. Sama strona zostaje uzupełniona o nowe autorskie przepisy, ale również porady dotyczące sprzętu AGD. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej filmów video oraz lepiej dopasowane treści pod urządzenia mobilne. Projekt rusza już dziś (14 lutego), a działania przewidziane są na cały rok.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Insignia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij