Tomasz Szewczyk związany jest z branżą reklamową od 10 lat, jego doświadczenie obejmuje przede wszystkim kampanie 360. Do zespołu Kalicińscy.com przechodzi z OS3.
„Kontynuujemy wzmocnienia i ekspansję w zakresie ATL i Full Service, stawiamy przede wszystkim na ludzi z doświadczeniem i takich którzy podzielają naszą wizję współczesnej reklamy. Tomek zdecydowanie jest jedną z takich osób. ” – Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tomasz Szewczyk pierwsze copywriterskie kroki stawiał w agencji Heureka (dziś VML Poland), następnie doświadczenie zdobywał w agencjach Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland oraz BARDZO. W ciągu swojej kariery współtworzył kampanie dla takich marek i firm jak Allegro, BGŻOptima, BMW, Danone, Deutsche Bank, Ferrero, Intel, Mazda, Tyskie, Żywiec Zdrój. Projekty, przy których pracował, zdobywały nagrody w konkursach Epica Awards, Golden Arrow, Golden Drum, KTR, Mixx Awards. Jest m.in. autorem scenariusza do zeszłorocznego spotu Allegro „Bal”. Miłośnik amerykańskiej powieści, włoskiej kuchni i polskich gitar.