Czy biznes w branży modowej jest łatwy? – warsztaty w katowickim Idea Hub

Jak wygląda biznes w branży modowej? Jak skutecznie wprowadzić na rynek nową markę modową? Czy jest to ryzykowne przedsięwzięcie? Już 20 lutego (wtorek) Iza Jałowiecka – projektantka oraz kreatorka śląskiej marki Furelle – opowie o specyfice prowadzenia biznesu w branży fashion.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Znalezienie niszy w biznesie modowym nierzadko okazuje się wyzwaniem. Wiąże się to ze sporym nakładem czasu, środków oraz znajomością trendów i potrzeb konsumenckich. Pomysł na biznes, umiejętność projektowania czy znajomość trendów mogą nie wystarczyć. Działalność w branży fashion, podobnie jak każda inna, związana jest również ze znajomością rynku, podstaw przedsiębiorczości oraz umiejętnością prowadzenia rachunku zysków i strat. Jak znaleźć pomysł na biznes, wyznaczyć sobie cel oraz nie poddać się w drodze do jego osiągnięcia? W czasie drugich warsztatów z cyklu „Biznes po śląsku” Iza Jałowiecka opowie uczestnikom:

  • jak wyglądały jej początki w branży modowej,
  • z jakimi przeszkodami, formalnościami oraz nakładami inwestycyjnymi trzeba się zmierzyć,
  • o polityce cenowej,
  • o selekcjonowaniu produktów,
  • o modelu zarządzania (friends family),
  • o wadach i zaletach prowadzenia biznesu w branży modowej,
  • jak wypracować własne know-how,
  • jak znaleźć własny target,
  • jak radzić sobie ze stanem magazynowym w postaci starych kolekcji,
  • na co zwracać uwagę podczas prowadzenia biznesu.

Spotkanie poprowadzi Izabela Jałowiecka – ekonomistka, PRowiec, specjalista od nieruchomości a z zamiłowania projektantka i twórca marki odzieżowej Furelle. Współwłaścicielka agencji reklamowej, która postanowiła radykalnie zmienić swoje życie hołdując zasadzie, że największym życiowym szczęściem jest robienie tego, co się kocha. Od 2012 roku prowadzi nietypowy koncept w Silesia City Center – markę odzieżową wraz z pracownią. Projektantka nie uznaje kompromisów, uważa, że tylko wysoka jakość tkanin, doskonała jakość odszycia, ciągłe ulepszanie technologii oraz miła atmosfera i odpowiednia obsługa klienta, może w dzisiejszych czasach przynieść sukces w branży fashion.

„Biznes po śląsku” to cykl spotkań, podczas których lokalni przedsiębiorcy opowiadają o specyfice regionu i branży, w której pracują. Wydarzenia mają za zadanie przybliżyć przyszłym przedsiębiorcom charakter prowadzenia danego biznesu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie odbędzie się 20 lutego (wtorek) w godzinach od 18.00 do 20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Spotkanie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing