Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki

Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki

Puma świętuje pięćdziesięciolecie jednego z najbardziej popularnych modeli swoich butów – Suede. Z tej okazji wywiązała się kolaboracja marki ze znanymi raperami, by dzięki muzyce opowiedzieć historię hip hopu w Polsce.

Kiedy na ulicach widać było streetwearowy styl, buty marki wpisały się na stałe w DNA ulicy, by do dzisiaj pozostać jej nieodłącznym elementem. W teledysku główny bohater - nastoletni buntownik - zabiera widzów w nostalgiczną podróż do swojej wyidealizowanej galerii sztuk, prowadząc odbiorcę poprzez kolejne elementy historycznej układanki. Poniżej możecie dać się porwać w historyczny spacer po etapach polskiego rapu z udziałem Vienia i Kosiego:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Niedawno ukazała się inna współpraca sportowej marki. New Balance zaprosił śląskie gwiazdy hip-hopu do stworzenia niebanalnego teledysku, w którym Katowice stały się tłem dla artystów.

Grupa filmowa Przedmarańcza pokazała miasto rodem z filmów science fiction, na wielu płaszczyznach. W ten sposób ukazują stolice Śląska w zupełnie inny sposób w oczach oglądających.

PS2

Jeśli mówimy o kolaboracji artystów, przypominamy teledysk z kampanii marki Johnnie Walker. Do współpracy zaproszeni zostali Dawid Podsiadło i Sokół. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij