TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki

Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki
Puma świętuje pięćdziesięciolecie jednego z najbardziej popularnych modeli swoich butów – Suede. Z tej okazji wywiązała się kolaboracja marki ze znanymi raperami, by dzięki muzyce opowiedzieć historię hip hopu w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Kiedy na ulicach widać było streetwearowy styl, buty marki wpisały się na stałe w DNA ulicy, by do dzisiaj pozostać jej nieodłącznym elementem. W teledysku główny bohater – nastoletni buntownik – zabiera widzów w nostalgiczną podróż do swojej wyidealizowanej galerii sztuk, prowadząc odbiorcę poprzez kolejne elementy historycznej układanki. Poniżej możecie dać się porwać w historyczny spacer po etapach polskiego rapu z udziałem Vienia i Kosiego:

PS

Niedawno ukazała się inna współpraca sportowej marki. New Balance zaprosił śląskie gwiazdy hip-hopu do stworzenia niebanalnego teledysku, w którym Katowice stały się tłem dla artystów.

Grupa filmowa Przedmarańcza pokazała miasto rodem z filmów science fiction, na wielu płaszczyznach. W ten sposób ukazują stolice Śląska w zupełnie inny sposób w oczach oglądających.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Jeśli mówimy o kolaboracji artystów, przypominamy teledysk z kampanii marki Johnnie Walker. Do współpracy zaproszeni zostali Dawid Podsiadło i Sokół. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się